sobota, 18 grudnia 2021

Ło matko i córko trochę mam zaległości 😀❗❗❗

Cześć wszystkim troszkę mi się przysneło... 😛 Nawet nie wiem od czego zacząć ale chyba najlepiej od tego że spełniło się moje marzenie i pozbyłam się koszmarnego bólu z którym było mi dane mierzyć się każdego dnia😀😀😀❗❗❗ wszystko dzięki ludziom dobrej woli i operacji SDR którą przeszłam w Katowickim szpitalu❗❗❗😀😀😀 moje życie 16 czerwca 2021 roku nabrało jeszcze więcej kolorów🎨 

Kochani jako że nie jestem tutaj nadrobić tylu, zaległości w ciągu jednego czy nawet dwóch dni ❗❗❗♥️🥰 bardzo proszę o jeszcze chwilkę cierpliwości 🙏🏻 ❤️ obiecuję że wrócę do Was na podsumowanie kończącego się już roku❗❗❗♥️🥰 Tymczasem zapraszam Wszystkich serdecznie na swoją Facebookową stronę: Pomoc dla Eweli 👊🏻 gdzie jestem na bieżąco...🥰🙃😅😜

Pozdrawiam cieplutko Wasza Ewela ❤️😊



Brak komentarzy: