poniedziałek, 3 czerwca 2013

chora... :(

tym  razem to nie typowy  już dla mnie ból brzucha  czy sprawy kobiece ale po prostu jakieś choróbsko mnie bierze a to  u mnie naprawdę rzadkość ... mam tylko nadzieję że szybko się z tym uporam...
 bo po 1-sze Agi nie ma już 2 tydzień u mnie z wyliczeniem ubiegłego wtorku  (wcześniej to Ona nie  mogła a teraz  mnie dopadło coś ... )a
po 2 -gie do końca tygodnia powinnam wejść w posiadanie mojego nowego wozu;) jednak żeby  moja nowa bryka mogła przejść testy  w terenie to ja muszę być  zdrowa  i warunki pogodowe muszą  temu sprzyjać... ;)

P.S. Trzymajcie kciuki za mój szybki  powrót do  zdrowia bo czeka mnie dużo pracy między innymi mamy  w planach zacząć naukę jazdy  wózkiem ;)

2 komentarze:

Kaśka pisze...

Zdrowiej szybko ;)

ewela91 pisze...

dzięki liczę na to że prędko dojdę do siebie ... zresztą muszę nie mam innego wyjścia... ;D
Pozdrawiam Cie Kasiu