środa, 19 marca 2014

z ostatnich dni...:)

 tydzień   minął spokojnie rzekłabym że nawet za... zarówno tamten jak i ten mijający...:) dlatego ponieważ oprócz  planu z mojego dnia codziennego czyli ćwiczeń samodzielnych w głównej mierze teraz pracowałam  sama przez te ostatnie 2 tygodnie   bo Aga mogła być 2 razy w ubiegłym tyg  a teraz  widzimy się tylko raz  w piątek....
od 28 marca  już całkiem przez co najmniej  2 tyg  będę musiała liczyć na siebie  i pomoc głownie mamusi w kwestii moich ćwiczeń ponieważ moja rehabilitantka idzie na małą operację ręki...
dlatego będę trochę rzadziej online...    
co u mnie poza tym?
 ostatnio czas wolny spędziłam z rodzinką oglądając filmy i w sieci :)
  gdzie poznałam super Nikole którą w tym miejscu cieplutko pozdrawiam :)


p.s. trzymajcie kciuki  za moje chodzenie bo póki  co nie jest to łatwe w tych moich nowych ortezach...  ale jak to mówią początki zawsze są najtrudniejsze...

pozdrawiam:)
  

Brak komentarzy: