niedziela, 27 grudnia 2015

Stęskniliście się za mną ? :)

Powiem Wam szczerze że ostatnio nie mam głowy do pisania .  Mam trochę burzliwy czas  w swoim życiu kolejny raz ale jak zwykle dam sobie z tym wszystkim radę bo mam wspaniałą rodzinę i  przyjaciół z którymi ostatnio dość często  się widuję  ... Andrzejki  były  cudowne bardzo Wam za nie dziękuje i napisze to szczerze liczę na powtórkę niebawem.:)
Oprócz tego w ostatnim czasie sporo choruję przez co moja rehabilitacja nie jest taka jak powinna  być ale staram się choć trochę jeździć (teraz też jakieś paskudztwo mnie dopadło i już tydzień trzyma.)

W ogóle mam do Was ogromną  prośbę... :)

Proszę pomożecie mi w   przyszłym roku pojechać na najlepszy turnus na świecie... Czyli do Warszawy gdzie na pewno nauczę się   szybko przy kimś  jeździć  ponieważ  mój rehabilitant który mnie tam prowadzi... On wie iż duża  część mojego problemu leży w mojej psychice oraz w tym że za bardzo mi zależy... Nie wiem czy Bartek robi to świadomie czy też  nie ale  potrafi  przełamać moją  blokadę ... :)
Jak Wy możecie pomóc ? :)  Bardzo  prosto wystarczy pamiętać o mnie przy wypełnianiu  1% swojego podatku który już niebawem   startuje...:)

 Pozdrawiam :)

Brak komentarzy: