sobota, 20 czerwca 2020

bardzo prosze o pomoc

witam z powrotem po bardzo długiej nieobecności...😁 Za w najmocniej PRZEPRASZAM!!!❤️ Jak pewnie się domyśleć dosyć sporo się o mnie w życiu wydarzyło w ciągu tak długiego czasu  ... Pozwólcie jednak że w tym poście poproszę was jedynie o pomoc i wsparcie jeżeli chodzi o moją operację(pierwszą z trzech zaplanowanych.)
Jeżeli jesteście ciekawi co tam u mnie jeszcze słychać także nie jesteście w stanie  wytrzymać do mojego następnego wpisu... To zapraszam na mojego fanpage na Facebooku tymczasem bardzo proszę o pomoc i wsparcie... ❤️💪🏻Poniżej wstawiam linka do mojej zbiórki pieniędzy na portalu: zrzutka.pl 
   


Długi wariant pomocy to są wpłaty na subkonto do fundacji której należę:

Konta bankowe:
Spółdzielczy Bank Ludowy Zakrzewo Oddział w Złotowie

Darowizny w PLN:

89 8944 0003 0000 2088 2000 0010

Darowizny w EUR:

76 8944 0003 0000 2088 2000 0050

Darowizny w USD:

97 8944 0003 0000 2088 2000 00602

dla wpłacających z zagranicy kod SWIFT (inaczej zwany BIC):

GBW CPL PP

Kod kraju:
PL

Koniecznie z dopiskiem na leczenie i rehabilitację Eweliny Nierobiś 114/N

Bardzo proszę o pomoc i wsparcie...♥️ oraz o życie bez bólu...♥️ Bardzo proszę również o udostępnianie ponieważ  już drugi termin mojej operacji zbliża się  krokami...❤️ Pewnie gdyby zbiórka wcześniej ruszyła nie stojąc w miejscu już byłabym po wszystkim 19 czerwca ale cóż z jednej strony koronawirus pokrzyżował mi plany A z drugiej strony brak zebranych funduszy... Dlatego tym bardziej zwracam się z prośbą o pomoc!!!!❤️💪🏻❤️❤️
 do końca zbiórki pozostało Jeszcze Tylko 22 dni ...🙏🙏🙏

Brak komentarzy: