piątek, 19 sierpnia 2022

Ewela prosi o pomoc dla siostry ❗❗❗🥺

 Siostrzana miłość nie zna granic ❣️❣️❣️😘
 25 czerwca 2022r. To dzien, który chciałabym wymazać z kalendarza, ale niestety nie mam takiej mocy...🥺 Tego dnia bowiem moja kochana siostrzyczka uległa dosyć poważnemu wypadkowi, w wyniku którego odniosła wiele obrażeń...    
W tym momencie nie ma sprawności w ani jednej ręce i najgorsze jest to, że Klaudia już nigdy nie będzie osobą w pełni sprawną...🥺 Jest jednak szansa na odzyskanie chociaż częściowej mobilności w prawej ręce. Jest to przeszczep nerwu w splocie barkowym, a potem długotrwała rehabilitacja.
Niestety, koszty leczenia przekraczają możliwości finansowe Naszej rodziny...🥺 
Dlatego postanowiłam, że na razie aukcje na mojej grupie będą właśnie przeznaczone dla Niej 😘♥️ 
 Ponadto zwracam się z prośbą o pomoc do ludzi o wielkich sercach, bo bez Was nie damy rady ❣️❣️ ❣️🥰  
Jak można pomóc? Oto link do zbiórki:  

 Moi Drodzy, jak już wcześniej wspomniałam goni Nas czas ❗❗❗ 😘
   Operacja musi się odbyć najpóźniej 14 września 2022 roku ...
   Z tego też względu bardzo bardzo Was proszę, aby licytacje trwały góra dwa dni ❣️❣️❣️😘 Kocham ''Dusię", dlatego zrobię wszystko, żeby Jej f i mam nadzieję, że mogę liczyć również na Was ❣️❣️❣️ 😘
  Jeśli możesz Proszę wspomóż nawet niewielką kwotą lub chociaż udostępnij ❣️❣️❣️🥰🙏🏻 Pozdrawiam serdecznie Wasza Ewela 😘

Brak komentarzy: