wtorek, 3 stycznia 2023

Podsumowanie roku 2022

Rok 2022 generalnie dla mnie oraz moich najbliższych był 
 rokiem jakby to delikatnie i celnie ująć ciężkim...
Dlaczego? To już chyba wszystkim wiadomo i nie muszę się na ten temat więcej rozpisywać... 
W ciągu tych 365 dni miałam także okazję przekonać się na ile osób szczerze mogę liczyć i nie mówię tutaj teraz o sferze finansowej chociaż ona dla mnie też jest bardzo ważna ❣️❣️❣️🥰
Dlatego dziękuję Wszystkim którzy w tym roku wpadli mnie nie tylko finansowo ale również i może przede wszystkim duchowo
Cieszę się że byliście i nadal jesteście ze mną w tej nowej też dla mnie rzeczywistości ❣️❣️❣️😘
Dzisiaj ktoś zapytał mnie jakie mam plany oraz postanowienia na nowy rok  ...
Odpowiedziałam krótko że oprócz tego że chcę przyspieszyć trochę tempa i nadrobić zaległości  jeżeli chodzi o rehabilitację ❣️❣️❣️🥰 to tylko pragnę żeby ten rok był spokojniejszy i zdrowy  dla mnie oraz moich bliskich ...
Dlatego że jak już mam swój cel na wyciągnięcie ręki to cały czas  coś niespodziewanego wyskakuje na przykład tak jak teraz moja choroba i mój cel się znowu. Oddała ... 
Ale grunt to się nie poddawać i ja właśnie nie zamierzam bo jak tylko nazbiorę sił po chorobie to zaraz zabieramy się  z moją Panią Ilonką do ciężkiej pracy i mam nadzieję że już nic mnie od tego nie oderwie przez dłuższy czas ...🥰
Droga Pani lilonka dziękuję za cały ubiegły roczek  i proszę o kolejny❣️❣️❣️❣️🥰 🙏🏻
Dlatego ponieważ owszem najblisi bardzo mi pomogli w tym trudnym wakacyjnym dla mnie   czasie jednak to właśnie Pani  dawała mi najmocniejszego pozytywnego kopa w tyłek... 💪🏻 I tak jest do dzisiejszego dnia♥️
No dobra a teraz czy ten 2022 był tylko taki okrutny  dla mnie czy bywało też fajnie ? 💪🏻 Oczywiście że było też super na przykład kiedy wjeżdżałam na trybuny do Milowickiej hali po to aby pokibicować Naszej nowej siatkarskiej drużynie ♥️💚🤍🙃

czy spotkanie się z moją Anulką która zawsze dodaje mi sil 🥰

Mam nadzieję iż w tym roku również nie zabraknie   takich miłych chwil i że uda mi się osiągnąć  moje małe aczkolwiek dla mnie wielkie sukcesiki  które sobie zaplanowałam na 2023 rok❣️❣️❣️🙃🔥

 zapomniałam jeszcze dodać dodać wcześniej że w ubiegłym już roku poznałam mnóstwo fajnych ludzi ❣️❣️❣️🙃

 między innymi na warsztatach terapii zajęciowej ...😊😘
Których w tym miejscu chciałabym serdecznie pozdrowić i powiedzieć że
 niedługo do Was wrócę ❣️❣️❣️💪🏻🙃

jak widać działo się  i nie mogę powiedzieć  że było Tylko beznadziejnie bo tak nie było . . . 😊
 Jednak cieszę się bardzo że tamten rok już mamy za sobą i teraz jak to ktoś ładnie mi dzisiaj powiedział że przyszedł nowy rok a z nim nowe nadzieje na  lepsze jutro tylko trzeba  uwierzyć w to że nadejdzie❣️❣️❣️💪🏻

Dziękuję pięknie za te słowa Pani Aniu 
... 😘💚


Do Was mam jeszcze jedną wielką prośbę... 🙏🏻♥️
Mianowicie abym mogła coraz wyżej sięgać po marzenia proszę Was wszystkich I w tym roku o pomoc oraz wsparcie mojego leczenia i rehabilitacji ❣️❣️❣️🥰szczęśliwego nowego roku a przede wszystkim dużo zdrówka życzę wam wszystkim w tym 2023😊 .

Wasza Ewela 🙃

Brak komentarzy: