poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Dawno tu nic nie pisałam - Przepraszam

Wszystko dlatego  iż ostatnio nie mam nastroju na nic ponieważ oprócz tego  że mały zdrowo rośnie  jest cudny ... i skończył 3 miesiące 7 kwietnia;D

Z Bogdanem tez mi układa ...

 28 kwietnia będzie 4 miesiące jak jesteśmy  razem ...
 już niebawem mamy się spotkać i mam nadzieje że będzie nam to dane a nie tylko skype choć dobrze iż on jest...dlatego ponieważ od stycznia tylko tak się widujemy...

To nie mam więcej powodów do radości...

No i w tym miejscu  koniec  sielanki bo wszystko bierze w łeb...

Wózek  mi się zepsuł  w czwartek a wiosnę mamy... ciekawe ile czekać będę teraz na  nowy...
Ćw. nie idą mi coś ostatnio ale ćw.
Nie czuje się zbyt dobrze ani psychicznie  ani fizycznie...
I wszystko mnie wkurza więc ogólnie rzecz biorąc  mam teraz gorszy czas...

Po cichu liczę że szybko  przejdzie mi ten  kryzys i że w krótkim czasie wyjadę poza swój pokój i na podwórko bo na razie to nie jest możliwe..

1 komentarz:

Kaśka pisze...

Ładny szablon ;)