niedziela, 14 grudnia 2014

Po 5 tygodniach wykopoli mnie do domu;D


Po tak długim i pracowitym aczkolwiek odjazdowym turnusie rehabilitacyjnym

(ośrodek ortosensis) w Markach...  
Pora pomieszkać trochę  w domu =D
Uprzedzam jednak, co niektórych mających mnie już powyżej dziurek w nosie , że ja niestety niebawem wrócę...`
    Znów   będę robić wszystko żeby móc wrócić tam jak najszybciej, bo było cudnie  =D Man nadzieję, że  mi pomożecie w tym i damy radę razem coś zadziałać w tym kierunku żeby spełniły  się moje dwa główne cele:
1. Wózek, którego koszt wynosi 6.300 zł.
2.  Turnus tam...
moj wymarzony pojazd 
Oczywiście wózek będzie całkiem inny niż na tej stronie, ponieważ musi on zostać totalnie zmodyfikowany pod moje wymagania i potrzeby. Jest sprzęt wart tej ceny, gdyż ten pojazd uczyni ze mnie aktywną osobę niepełnosprawną.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ciekawy fajny wpis! Brakuje mi Ciebie. Bardzo się do Ciebie przyzwyczaiłam, wiesz...? Tęskno. I tak, zrobimy wszystko byś uzbierała pieniądze na brykę i turnus! // Klaudia