poniedziałek, 12 października 2015

cztery kółka wiozą mnie ... :)

Dzisiaj mija dokładnie pół roku odkąd mój tyłeczek zasiadł na prawdziwym tronie  a wreszcie nie na jakimś  złomie... :)

Od tego momentu moje życie nabrało jeszcze więcej kolorów  ... Nawet sobie nie wyobrażacie jakie to jest ważne że nie muszę siedzieć już tylko w swojej dziupli ponieważ  pomykam sobie powoli acz kolwiek sukcesywnie po mieszkaniu... :)
Najbardziej cieszę się z faktu że  nareszcie mam kogoś kto przychodzi i uczy mnie  jak mam jeździć co prawda nie spotykamy się regularnie ale  zawsze lepsze coś  niż  nic :)
Dziękuje Asiu ... :)
To jest Twoja zasługa że poznałam tyle nowych fajnych ludzi choć to jest dopiero początek  mojej przygody z FAR-em i dlatego liczę na to  iż szybko  się  z  Nimi oswoję i pokażę wszystkim co potrafię . :)
  
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Unknown pisze...

Hej

Nominowałam Cię do blogowej zabawy :)

http://swiatwedlugkatie.blogspot.com/2015/10/liebster-blog-award.html