niedziela, 3 stycznia 2016

Potrzebuję Waszej pomocy przy wypełnianiu postanowienia noworocznego ... :)

Żebym mogła zrealizować swoje postanowienie potrzebuję rehabilitacji, rehabilitacji, i jeszcze raz rehabilitacji, dlatego właśnie  zwracam się  do Was z prośbą o 1% Waszego podatku ...:)
Obiecałam sobie, że  w tym roku nabiorę większej pewności siebie i zacznę jeździć moją furką lepiej  niż teraz.i w czyimś towarzystwie... Wy mi podarujecie 1 % podatku, a dam z siebie 100% wysiłku  :)
pamiętajcie Was to nic nie kosztuje, a żadna złotówka się nie zmarnuje. Obiecuję :)

Bardzo proszę wspomóżcie moje leczenie i rehabilitację - rehabilitacja jest szansą dla mnie ...

 Za każdą przekazaną na moją  rehabilitację  złotówkę, za każdy dar serca- serdecznie wszystkim dziękuje! :)

więcej informacji jak można jeszcze mi  w inny sposób pomóc znajdują się tutaj :
http://fundacja-sloneczko.pl/frame/pokaz_opis.php?ida=114%2FN

Brak komentarzy: