wtorek, 12 stycznia 2016

nowy rok i nowe nadzieje ... :)

Wczoraj po długiej chorobie zaczęłam rehabilitację z Asią :)
 jestem pełna nadziei że w tym roku mimo rożnych przeciwności  losu które ostatnio napotykam na swojej drodze uda mi się osiągnąć cel...
Zrobię  to dla Was i nauczę się jeździć bo to dzięki Wam mam rehabilitację z 1% więc dam z siebie wszystko.  
Jednocześnie kolejny raz zwracam z prośbą o tegoroczny 1% abym mogła kontynuować rehabilitację ponieważ bez niej nie osiągnę nic... 
W czwartek zaczynam trening jazdy z Asią i jak tylko odzyskam siły oraz nabiorę pewności siebie to obiecuję Wam filmik z moich  zmagań...  :)
Buziaki i proszę trzymajcie kciuki za mnie . :)

P.S. Strasznie tęsknie do Warszawy i baaardzo chciałabym tam w listopadzie pojechać... :)    
 

Brak komentarzy: