środa, 30 marca 2016

Zmiany zmiany zmiany...

Tak jak zapowiadałam już kilka dni wcześniej idą zmiany.

  Dzisiaj miałam poznać być może  swojego nowego rehabilitanta tyle że zdrówko mi nie pozwala i niestety trzeba było to przełożyć na przyszły tydzień  ... 

Mam nadzieję że Jadnak się zgodzi i będzie Nam super się współpracowało w przeciwnym razie  zostaje Nam z Asią szukać dalej gdyż obie moje dziewczyny ze względów osobistych przynajmniej na chwilę obecną mnie opuszczają niestety. 
 Dziękuje Wam za wszystko dziewczynki moje :*     

 Moi drodzy bardzo Was proszę mocno trzymajcie kciuki za mnie dlatego że takie zmiany są dla mnie naprawdę ciężkie i oczywiście   za mojego nowego rehabilitanta również ... :)

Pozdrawiam :)
P.S.  Kto może jeszcze i ma taką chęć to ja bardzo proszę o wsparcie 1% Waszego podatku
:)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Powodzenia w szukaniu rehabilitanta :)

ewela91 pisze...

Nie dziękuje żeby nie zapeszać ... :)

Pozdrawiam :)