sobota, 2 kwietnia 2016

''Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać.''

Dzisiaj sobie  uświadomiłam że oprócz mojego największego Skarbu 
(Mamusi) która mnie nauczyła  nie tylko cieszyć życiem  za co będę Jej już zawsze wdzięczna.
:)  :*

Bóg miał  jeszcze jeden genialny plan na to jak pomimo choroby  i innych problemów życiowych mam przetrwać i  nie poddawać się oraz pozostać sobą...

 Zgromadził wokół mnie cudownych ludzi i przyjaciół a szczególnie moje trzy krejzolki które są i będą zawsze przy mnie przynajmniej taką  mam nadzieję.

Bez Was wszystkie moje problemy byłyby nie do przejścia dlatego dziękuje Bogu i Wam że jesteście

:)  :*  
kocham Was

:)  :*



 Fotka z czasów licealnych
:)  :* ... Jedyna na której jesteśmy wszystkie cztery...
:P  :*

Brak komentarzy: