niedziela, 2 października 2016

No to jazda !!! :)

Tak jak już wcześniej wspominałam z  Tomkiem nabieramy tempa jeśli chodzi o  rehabilitację...  !!! :)  Przede wszystkim zaczęliśmy ćwiczyć coś na czym naprawdę zależy czyli... JAZDĘ  !!! :)
(może już niebawem zobaczycie tak długo wyszczekiwany przez Was filmik... )  NABIERAM ODWAGI...!!! :)

 Wiecie co jest  najlepsze ? Tomek skupia się na całej mojej osobie i  wzmacniamy wszystkie partie mojego ciała co niezmiernie mnie cieszy. 
  
   Mówię Wam po każdej rehabilitacji padam na twarz ale jestem bardzo szczęśliwa ponieważ widzę że to nie idzie na marne i choć wiem że jeszcze jest mnóstwo pracy przed Nami to wiem również że cel jest w zasięgu moich rąk.... !!! :)

P. S. Dziękuje Ci  bardzo Tomek !!! :)
jesteś super !!! :)

 

Brak komentarzy: