wtorek, 3 stycznia 2017

czas start !!! :)

 Moi kochani z racji tego, iż zaczął się okres rozliczeniowy z 1% podatku a moja sytuacja życiowa ulegała zmianie... Marytalnej i nie tylko, ale zostańmy póki, co tylko przy wątku, bo reszta jest dla zbyt trudna by o tym pisać tutaj...
Proszę, jeśli możecie mi pomóc i macie wolny 1% swojego podatku to ja bardzo chętnie go przyjmę... 😀
W zamian obiecuję Wam go mądrze oraz pracowicie  wykorzystywać w ramach mojej rehabilitacji.:)

Tym bardziej, że teraz zostaje mi liczyć na Was i 1% podatku …

Niestety nie mogę sobie pozwolić już na finansowanie mojej rehabilitacji z własnej kieszeni na przykład z renty tak jak do tej pory bywało, gdy brakło kasy z fundacji…

Pozdrawiam Was serdecznie i proszę pamiętajcie o mnie … :)

Kliknij tutaj po wiecej informacji

Brak komentarzy: