niedziela, 22 stycznia 2017

Ja i bebok czyli mój fizjoterapeuta. . . 😜

Pewnie zastanawiacie się   jak tam moje postępy i relacje z Tomkiem . . .
 Bywają między Nami różnice zdań ale generalnie jest super :) choć bebok jest bardzo wymagający ... :P 
Wiem  że tak właśnie powinno być dlatego też  ja zaczęłam się  naprawdę jeszcze bardziej starać... :)
Chciałam się pochwalić że ja widzę pierwsze maleńkie efekty Naszej już kilku miesięcznej  ciężkiej pracy :) 
jakie? Na przykład dużo łatwiej  mi się jeździ moją formułą 1 ... :)
Trzymajcie proszę dalej kciuki za Naszą  owocną współpracę abym podołała coraz to nowym pomysłom Tomka i żeby mnie nie wykończył ...  :) :P 
Dziękuje Ci  bardzo Tomku za to że już tyle mną wytrzymałeś i mam nadzieje że jeszcze długo dasz radę...  :) :P  

Ale dziękuje również wszystkim tym którzy wspierają moją rehabilitację w postaci 1 % swojego podatku i nie tylko ... :) 
Pozdrawiam Wszystkich :)

Brak komentarzy: