poniedziałek, 5 lutego 2018

Dzisiaj nie będzie tylko o mnie. . .

Pewnie jesteście ciekawi co u mnie słychać i jak tam Kacper. . .
Z Tego co mi wiadomo to Kacper ma się dobrze . . .
Co prawda rany na Jego głowie ciężko się goją i w okolicach świąt Bożego Narodzenia Kacper wylądował w szpitalu, ponieważ w rany wdało się zakażenie ...

Teraz Kacpra czeka kilkukrotna wizyta u lekarza w calu kontroli jak przebiega proces gojenia się tych ran ...

Pomimo ciągle trudno gojących się nadal ran oraz antybiotyku Młody ma  się całkiem nieźle. . .😊

Trzymaj się tam Młody... 😘😘
  
Natomiast Jeżeli chodzi o mnie sytuacja wygląda następująco:
Po pierwsze wyniki badań krwi mam super co poniekąd jest podniecające, ale jednak ból brzucha oraz kolana  nie znika. . . 

Ból kolana jest  spowodowany bardzo wysokim  ustawieniem rzepki i przeciążeniami . . . Czy można coś z tym zrobić? Nie wiem są niby dwie opcje , ale nie wiadomo czy i jedna i druga metoda  będzie skuteczna . .

 Pierwsza opcja to Rehabilitacja i zabiegi, na które już dostałam skierowanie od ortopedy i zaczynam od dziewiątego  lutego , a druga to  jest operacja. . .

Z  kolei jeżeli chodzi o ból brzucha to czeka mnie jeszcze wizyta u ginekologa lub gastrologa . . . Lekarz raczej stawia na tą drugą opcję czyli problemy z jelitami, ale chce też wszystko wykluczyć dlatego jestem jeszcze w trakcie badań. . . 

Poza tym jestem po pierwszych  zajęciach z neurologopedą. . . 😁

Może w końcu uda mi się oponować oddychanie i znikną delikatne sprzeczki Między mną a Tomkiem. . ..😁😜
Pozdrawiam cieplutko wszystkich moich czytelników bloga.😉

Moja kilkumiesięczna  psychoterapia chyba również zaczyna przynosić pierwsze pozytywne efekty,bo powoli zaczynam nabieram dystansu do rożnych spraw ...😉

P. S.  Bardzo proszę pamiętajcie o mnie rozliczając swój  pit... 😉


Kacperek również się nie obrazi...😁😀

Aby przekazać 1% podatku dla Kacperka:
należy w formularzu PIT wpisać KRS 0000382243
oraz w rubryce ’Informacje uzupełniające – cel szczegółowy 1%’ wpisać “394 pomoc dla Kacpra Harańczyk”

Brak komentarzy: