poniedziałek, 7 maja 2018

co nowego u Eweli? 😊

Przede wszystkim na początku Chciałabym bardzo podziękować wszystkim tym którzy  zdecydowali się przekazać 1% swojego podatku na rzecz mojej rehabilitacji i mojego leczenia. . . 😊
Dziękuję Wam wszystkim za pomoc i wsparcie  bowiem bez Waszej pomocy moja rehabilitacja byłaby już  całkiem poza zasięgiem naszych możliwości finansowych. . . 😢
Dziękuję również wszystkim tym którzy wspierają mnie nie tylko finansowo ale również duchowo ponieważ jak to kiedyś ktoś dla mnie bardzo ważny ładnie w moim imieniu ujął I powiedział że ja potrzebuję Waszej pomocy nie tylko tej finansowej Ale również duchowej. . .😊

Pewnie jesteście ciekawi co u mnie słychać I jak tam Kacper się miewa. . .

Z tego co ja wiem to po ostatniej  kontroli w Szwajcarii  teraz jest już wszystko w porządku i Kacper zaczyna się goić. . .😊
Dzisiaj poszedł do szkoły czuje  się dobrze choć w tam tym tygodniu męczyły go przez 3 dni bóle głowy ale były też te zmiany pogody więc podejrzewam że  od tego
Ale teraz jest w porządku. . .
Przynajmniej na chwilę obecną i oby tak zostało. . .😊

No dobra to teraz trochę o mnie bo inaczej tytuł posta będzie nieadekwatny do jego treści. . .😊
Co u mnie słychać? 

Oprócz tego że kilka tygodni temu przez przypadek w sumie trafiłam na świetnego Dentystę który się nade mną zlitował i podjął się mojego leczenia . . . 
Ba Mało tego nie potrzebuje żadnej zgody  z sądu ani aparatu do podtrzymywania szczęki czy też mojego ubezwłasnowolnienia  na które ja swoją drogą Nie wyrażam zgody bo niby z jakiej racji mam się na to godzić. . .
Tym bardziej że 5 wizyt  mam już  za sobą i mamy się całkiem nieźle  oraz mamy póki co wszystko na swoim miejscu . . . 😊
 Zobaczymy jak będzie pojutrze... 😊😜

Tak poza tym to u mnie bez większych zmian. . . 

Kolano oraz brzuch nadal dają mi popalić A ja staram się o tym nie myśleć i robić swoje. . .😊

A tak już całkiem zmieniając temat to mam do Was pytanie mianowicie kto z Was  popiera protest niepełnosprawnych w sejmie?
Ja nawet nie mogę liczyć na jakiekolwiek warsztaty albo zajęcia poza domem a co dopiero mówić o reszcie. . .
na przykład na turnus rehabilitacyjny muszę czekać po 5 lat w kolejce jako pacjent już dorosły albo radzić sobie sama Szukając pomocy u obcych ludzi na rehabilitację bez  której będzie coraz gorzej. . .
Dlatego jak najbardziej popieram ten protest. . . 😊




Brak komentarzy: