sobota, 7 lipca 2018

Tęskniliście za mną? 😊😜

Cześć Wszystkim znowu nie było mnie tutaj dłuższą chwilkę wièm . . .
Obiecuję że jeżeli tylko przyjdzie na to odpowiedni moment to wszystko Wam wyjaśnię. . . 
Póki co mogę powiedzieć tyle że ostatnio dużo się dzieje u mnie i nie  mam tutaj na myśli kwestii-związanych ze zdrowiem ponieważ akurat jeżeli chodzi o to . . .
To jest bez zmian. . .
Kolano dalej mi dokucza ale My  nadal nie odpuszczamy z Tomkiem i ja  się nie poddaję mimo  tego  że w ostatnim czasie rzadziej się spotykamy. . . 
Pewnie jesteście też ciekawi co słychać u Kacperka  . . .
Otóż z tego co mi wiadomo to Kacper ma się dobrze i rana na Jego głowie nareszcie całkiem niedawno się  zagoiła...
Co wcale nie oznacza że niebawem nie będzie potrzebna zbiórka pieniężna na kontrolę za granicą. . .
Czy nie ma nawrotu choroby i tak już będzie do końca życia. . .
Zawsze pozostanie ten Stach  . . .
Jeśli chodzi zaś o mnie I moją rehabilitację to sytuacja wygląda następująco . . .
Ostatnio spotykamy się z Tomkiem  raz dwa razy w tygodniu i co prawda nie odpuszczamy ale nie ukrywam że mogłoby być więcej. . .
Dlatego też zgodnie z niedawno wypuszczoną ustawą o pomocy   dla niepełnosprawnych pojadę się zapisać razem z mamusią na rehabilitację która jak najbardziej mi się należy i zobaczymy co z tego wszystkiego będzie. . .
Moim skromnym zdaniem to jest jedna wielka ściema tylko po to by Nas niepełnosprawnych zatkać I uciszyć. . . 
Pozdrawiam serdecznie wszystkich i zapraszam na moją Facebookową stronę. . . 

Brak komentarzy: