czwartek, 31 stycznia 2019

Wielkimi krokami zbliża się ten czas. . . 😊😊😊

Czas pracowity ale również mega przełomowy w moim życiu . . . 😊😊😊
Pewnie już większość z Was  wie z mojej stronki facebookowej że czeka mnie teraz bardzo intensywny czas i nie chodzi mi tutaj o mój wymarzony turnus rehabilitacyjny z którym startujemy z Bartkiem i z Anią już od poniedziałku jupi jupi jupi. . . 😊😊😊
To wszystko dzięki Wam i Waszej pomocy moje marzenie o turnusie rehabilitacyjnym z moimi przyjaciółmi ale przede wszystkim z niesamowitymi profesjonalistami się spełni. . .😊😊😊
DZIĘKUJE WAM BARDZO ZA POMOC I Jednocześnie bardzo Was proszę o dalszą pomoc I wsparcie. . .
Dlatego że poza turnusem czeka mnie jeszcze jedno poważne wyzwanie i rewolucja życiowa ponieważ jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem to w marcu zamieszka we mnie jakieś małe urządzonko zwane pompą baclofenową. . . 
urządzenie to ma mi pomóc niwelować moje napięcie mięśniowe ale żeby ta operacja miała jakikolwiek sens to już teraz wiem że będę potrzebować dużo więcej rehabilitacji niż mam w chwili obecnej. . .
z Tego względu że będę musiała uczyć się życia bez napięcia I wszystkiego od początku nawet mówimy tutaj o kwestii związanej z oddychaniem czy podniesienie ręki czy nogi do góry. . .
Dlatego tym bardziej proszę o pomoc I wsparcie fitnansowe Ale nie tylko finansowe. . . 😊 😊 😊 

 


Brak komentarzy: