sobota, 1 stycznia 2022

To był dobry rok💚🥰

Dla mnie ten rok był mimo wszystko super odlotowy i niepowtarzalny ❗❗❗🥰😁 między innymi dlatego że W tym roku Dzięki ludziom dobrej woli mogłam przejść dość skomplikowaną operację która pozwoliła mi pozbyć się bólu i mieć nowe marzenia ❣️❣️❣️🥰 ale nie tylko z tego powodu było cudownie ❣️❣️❣️
W tym mijającym już roku wzbogaciłam się o niesamowite nowe znajomości takie jak na przykład moja kochana Pani Ilonka z którą Mam wielką przyjemność ćwiczyć Czy kochane siatkarskie płomyczki które dają niesamowitego kopa do działania ❣️❣️❣️ Wszystkim życzę dużo dużo zdrówka i tak pięknego roku 2022 jaki był mój 2021🥰 owszem bywało ciężko ale generalnie było pięknie i tego Wam właśnie życzę🥰 Dziękuję wszystkim którzy wspierali mnie cały ten rok 🥰 Dziękuję że byliście jesteście i Mam nadzieję że będziecie ze mną nadal ❣️❣️❣️🥰 Wasza Ewela życzy Wam Wszystkim do siego roku ❣️❣️❣️🥰💚 

Brak komentarzy: