środa, 18 maja 2022

Ewela znika i Ewela się pojawia. ..😊

Jak już pewnie wielu z Was się domyśla po operacji sdr ciężko nad sobą pracuję wraz ze swoją fantastyczną fizjoterapeutką ❣️❣️❣️🥰
Przez ostatnie tygodnie moja rehabilitacja nabiera jeszcze większego tempa chociaż nie mogę powiedzieć żeby moje zajęcia z Panią Ikonką kiedykolwiek były   flegmatyczne i nudne... 😁😁 Jednak  naprawdę  teraz moja rehabilitacja jest zupełnie inna niż jeszcze 3 miesiące temu ❣️❣️❣️🥰
Ciekawe czy to tylko dlatego że zbliża się magiczna data aktualizacji mojego oprogramowanie czyli rok po operacji (16 czerwiec) 😁 czy też po prostu Pani  Ilonka uznała że już jestem gotowa by robić więcej i szybciej ❗❗❗🙃
Podejrzewam że właśnie drugi  powód jest paliwem do tego by Nasze zajęcia były w tym miejscu w jakim obecnie ...🙃 
Nie oznacza to jednak że mój stan poprawi się kiedykolwiek na tyle żebym mogła pozbyć się wózka ale dążymy do tego abym mogła lepiej na nim funkcjonować ❗❗❗😅
W  dużej  mierze to właśnie rehabilitacja wypełnia mój czas ale nie tylko dlatego tak rzadko tutaj zaglądam  .... Obiecuję poprawę póki co po więcej szczegółowych informacji zapraszam na moją Facebookową stronę: Pomoc dla Eweli
🙃
Trzymajcie proszę kciuki  bo niedawno  pojawiła się nadzieja że może będę jeździć na coś w rodzaju smacznego terapii zajęciowej ❗❗❗😁 Pozdrawiam cieplutko Ewela 🥰

Brak komentarzy: