sobota, 24 czerwca 2023

Eweli znowu długo tutaj nie było... Wiem i przepraszam za tak długą nieobecność🥰

Cześć misiaczki moje kochane ❣️❣️❣️🥰

 Przepraszam Was Wszystkich za tak długą nieobecność na moim blogu ale ostatnie miesiące nie były nie są nadal dla mnie najłatwiejsze...

 Przede wszystkim pod względem zdrowotnym choć nie tylko ale nie po to  się tutaj pojawiłam po tak długiej przerwie by Was zalewać pesymistycznymi wiadomościami...😊

 Dlatego w dużym skrócie postaram się  opisać to co jest gorsze po to aby przejść szybciutko do lepszych wiadomości i widoków...😍

Jak wiecie pewnie już z moich mediów społecznościowych w połowie kwietnia wylądowałam wreszcie w szpitalu w celu diagnostyki z uwagi na  przewlekłe bóle brzucha gdzie po badaniach co nieco wyszło jednak to na pewno jeszcze nie koniec mojego jeżdżenia po lekarzach niestety... 

Z badań  które wykonali mi w szpitalu wynika że mam przewlekłe zapalenie żołądka z początkiem wrzodów zapalenie uchyłków w jelicie grubym coś na nerkach oraz coś ginekologicznie jest nie tak ... 🤔
Jak widać trochę tego jest lecz podobno wszystko to jest  do wyprowadzenia ale  jednak wymaga to czasu  spokoju oraz mnóstwo cierpliwości  której ostatnio mi brakuje...🥺

Przy tym wszystkim nie poddaję się i nie zapominam o rehabilitacji która przynosić nareszcie powoli oczekiwany przeze mnie efekt zresztą sami zobaczcie ❣️❣️❣️💪🏼😍

Video👇

krótki fragment mojej rehabilitacji 😍🙃 z moją kochaną fizjoterapeutką której bardzo dziękuję za pomoc i wsparcie jakie dostałam do tej pory od Niej ❣️❣️❣️🥰

To właśnie wszystkie zajęcia rehabilitacyjne z moją kochaną Panią Ilonką dają mi super kopa do Naszego  dalszego działania i sprawiają mi 
 niesamowitą frajdę chociaż czasem nie jest łatwo ❣️❣️❣️🥰🔥😅
Wiecie że niedawno minęły juz dwa lata odkąd zmieniłam rehabilitanta i przeszłam dzięki Waszej pomocy  operację sdr❣️❣️❣️🥰

Dziękuję za Waszą obecność i mam nadzieję że będę mogła liczyć na Wasze wsparcie oraz pomoc w dalszym ciągu ❣️❣️❣️🥰💪🏼Pozdrawiam wszystkich serdecznie i po więcej informacji zapraszam na moją facebookową stronę:

Brak komentarzy: