piątek, 1 grudnia 2023

Ewela żyje ❣️❣️❣️🥰

Wiem wiem dawno mnie tutaj nie było ale nie zniknęłam całkiem z internetu po prostu przyniosłam się na moją Facebookową stronę: Pomoc dla Eweli ♥️
Ale opowiem wszystko w skrócie Wielkim aktualnie jestem na diecie bezglutenowej i bez laktozowej...🙈 Czuję się nieco lepiej brzuch boli jednak mniej ❣️❣️ ❣️🥰
Rehabilituję się jak tylko mogę ale mam nadzieję że przyszły rok pozwoli mi na  więcej w tym temacie przede wszystkim że będzie lepiej u mnie zdrowotnie❣️❣️❣️💪🏼✊🏻🙃

Chciałam Wam Wszystkim którzy mnie w dalszym ciągu wspieracie z tego miejsca serdecznie podziękować za wszystkie formy pomocy dla mnie ❣️❣️❣️🔥💪🏼😊
To właśnie dzięki temu mam siłę by się nie poddać i walczę dalej mimo wszystko ❣️❣️❣️🥰 Pozdrawiam Was Wszystkich Cieplutko aktualnie z łóżeczka ponieważ choruję 🤧😡

Zapomniała bym z tego wszystkiego ❣️❣️❣️🙃🙈
Mam do Was wszystkich wielką prośbę 🙏🏻♥️

👉🏻   dobry klik

Pomagamy klikając codziennie w zielony kwadracik 💚🙏🏻👊🏻💪🏻
Każda osoba klika raz dziennie w jeden kwadracik... 🟩 Odsłaniając moją fotografię i wtedy będę bogatsza o 10 groszy każdego dnia ❣️❣️❣️😊
Dlatego proszę o wszystkie ręce na pokład 🙏🏻👊🏻💪🏼🔥🥰🟩
 Wasza wdzięczna Ewela 😘💪🏼
Dziękuję ❣️❣️❣️🥰

Brak komentarzy: