wtorek, 16 stycznia 2024

Proszę pomóż Eweli w jej walce o lepsze jutro❣️❣️❣️🥰

Jak co roku o tej porze zwracam się do Was Kochani z ogromną prośbą o przekazanie 1,5% podatku na 
rzecz mojego leczenia oraz rehabilitacji ❤️ 
Dzięki Wam możliwa jest moja rehabilitacja i leczenie przez cały rok, zakupiłam między innymi także schodołaz ❤️ 
Dziękuję Wszystkim darczyńcom i polecam się Waszej pamięci również w tym roku 😃🤗🥰 

KRS: 0000186434
NA LECZENIE I REHABILITACJĘ EWELINY NIEROBIŚ 114/N
 




2. Dobryklik to jest zbiórka która aby pomagać nie wymaga tylko i wyłącznie Wpłat... 😀 Bowiem można pomagać w inny sposób a jak?🙃  
 
 

Pomagamy klikając codziennie w zielony kwadracik 🟩 🙏🏻👊🏻💪🏻
Każda osoba klika raz dziennie w jeden kwadracik... 🟩 Odgrywajcie moją fotografię a ja wtedy będę
bogatsza o 10 groszy każdego dnia ❣️❣️❣️😊
Dlatego proszę o wszystkie ręce na pokład 🙏🏻👊🏻💪🏼🔥🥰🟩
Pozdrawiam Was Wszystkich cieplutko Wasza wdzięczna Ewela 😘💪🏼

Po więcej informacji zapraszam na moją Facebookową moją stronę Pomoc dla Eweli:


Na nowy rok Ewela ma duże plany jeśli chodzi o REHABILITACJĘ... 💪🏻🙃
Co z tego wyjdzie? 🙈Zobaczymy 👀

Brak komentarzy: