poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Druga ważna wizyta za mną...

mam wyjątkowe wakacje w tym roku....
zacznę od tego iż sporo czasu spędzam poza  domem co mnie bardzo cieszy
... po 2-gie spotkałam się kilkakrotnie z moim skarbem ;*;*
po 3-cie moje dziewczynki częściej widuję;D
                                                         NO I NAJWAŻNIEJSZE!!!
Mamusiu,  Pawełku i Klaudusiu,
dziękuje  za cudowny weekend nigdy go nie zapomnę
było  super!!!
siostra dzięki !!!
nawet nie wiesz jaka jestem szczęśliwa i ile dla mnie znaczy to że mogłam zobaczyć po tak długiej przerwie Ciebie i te dwa skarby cioci;*
szkoda że  tylko na weekend wpadłaś ale mam nadzieje iż będziesz teraz przyjeżdżać.. tylko następnym razem nie zapomnij szwagra zabrać;P



     

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Najlepszego z okazji urodzin :)

ewela91 pisze...

a dziękuje bardzo ale moje urodziny są za miesiąc