czwartek, 3 października 2013

Prawie miesięczna przerwa...

trochę długo  mnie tu nie było za co bardzo przepraszam moich czytelników ale w sumie  nic szczególnego się nie działo i dzieje ...
no może kilka rzeczy jest wartych wspomnienia tutaj;
po 1-sze na pewno wesele Domci i Rafała  na którym świetnie się bawiłam dzięki czemu nigdy go nie zapomnę... ;D
po 2- gie Domcia z  mężem  zostają jednak  w kraju;D
po 3-cie bardzo lubię ten okres  kiedy moje dziewczyny mają  wakacje ponieważ dosyć często do mnie wpadają od polowy czerwca aż do końca września;D

poza tym po staremu ćwiczę z Agusią choć ostatnio odbywa się to z dużymi przerwami bo  chorujemy na zmianę najpierw Ona a teraz ja i rodzinka ...  ach te wstrętne wirusy  także jak na  razie do wtorku znów przymusowe wolne  bo wszystko mnie boli...
 mam nadzieję na szybki powrót do zdrowia i formy.  
Tomuś rośnie i coraz bardziej łobuzuje;P ;D
pozdrawiam
p.s.  z Bogusiem jesteśmy przyjaciółmi i tak jest lepiej...




Brak komentarzy: