niedziela, 20 października 2013

próbuję zrozumieć ten świat...


                                                           łzy- kiedy nie w nas miłości

dlaczego  mnóstwo   ludzi nie docenia tego co ma rodziny domu i pracy ... dla ludzi te wartości no i jeszcze miłość i  szacunek powinny być  najważniejsze a tym czasem ludzie często wolą  się kłócić i niszczyć sobie oraz innym  życie...spora grupa osób zdrowych mogących korzystać w pełni z życia ma to gdzieś...    narzeka na swoje życie ciągle im czegoś brak lub za mało w życiu choć mają wszystko to o czym ja marzę  i czego pragnę...ja tego  nie rozumiem np. po co komu są  do szczęścia potrzebne  używki  alkohol narkotyki itd.  które  doprowadzają nierzadko do  rozpadu rodziny lub jakieś tragedii ...
czemu tak duża część społeczeństwa/cierpi  z powodu wojen na świecie...



ja mimo swoich problemów życiowych które mam od początku cieszę się z życia ... zawsze przy mnie są  mamusia którą bardzo kocham   moi najbliżsi oraz przyjaciele;*

1 komentarz:

Unknown pisze...

A to prawda - często ludzie nie doceniają tego co mają..
Marnują swoje życie a i czasami życie swoich najbliższych..
Ja też tego nie rozumiem. Przecież życie trzeba szanować!