środa, 8 października 2014

Witam Was moi kochani!!!

u mnie jak zwykle dużo się  dzieje a zwłaszcza w okrasie od czerwca do końca września spotkam się wtedy często z przyjaciółmi i ćwiczę  więc nie poświęcam  czasu na blogowanie...
miałam dużo gości po kilka dni i jeszcze w tak zwanym miedzy czasie przybyło mi lat...

  Imprezka była super i trwała dość długo ;D
  teraz znów trzeba wziąć się ostro do pracy ponieważ jak  wszystko będzie zgodnie z planem to w listopadzie jadę na bardzo długo wyczekiwany przeze mnie turnus ale nie będę nic więcej na razie pisać żeby nie zapeszyć bo potem dopiero w maju mam mój drugi z kolei ulubiony turnus w Tarnowie...
także teraz też będę mieć pracowity czas ale postaram się  pisać częściej  obiecuję...
Pozdrawiam

https://www.facebook.com/events/277070849093726/

Brak komentarzy: