niedziela, 21 lutego 2016

czas uśmiechu... :)

Chociaż bywało ostatnio ciężko  ale pojawiło się też  parę chwil  z uśmiechem :)
dwa spotkania z Panią Anią  W i Panem Mackiem D :) :*
(których w tym miejscu pragnę  serdecznie  pozdrowić.) dodały mi  skrzydeł i sił  do walki o każdy następny dzień. :)
   Dziękuje bardzo Wam wszystkim całemu zespołowi P. Ani ale  w szczególności właśnie Jej i P. Maćkowi  za fantastyczną energię :)
jesteście cudowni i nigdy tego nie zapomnę ... :) :*



Pewnie zastanawiacie się co u mnie słychać poza  tym....
Mam chwilową przerwę w rehabilitacji ponieważ już  2 tydzień jestem chora i na antybiotyku ale jak tyko wrócę do siebie to również i do ćwiczeń :)
dalej szukam miejsca dla siebie żeby nie musieć siedzieć tylko w tych czterech ścianach ale to wcale nie jest takie proste bo nie  ma warsztatów dla mnie w mojej okolicy.
No cóż może niebawem się uda w końcu Tarnów nie jest znów taki mały... :)

Pozdrawiam serdecznie i proszę trzymajcie za mnie kciuki :)             

Brak komentarzy: