piątek, 18 marca 2016

Nareszcie idzie wiosna :)

 Po długiej dwumiesięcznej   przerwie wreszcie udało mi się  zawitać w sobotę na zajęcia w  fundacji far i powiem wam szczerze że nawet Nie zdawałam sobie sprawy że aż   będzie mi ich  brakować :)...

Może w końcu  zacznę się przełamywać i trening z nauki jazdy wózkiem będzie mi szedł tam  o wiele lepiej ponieważ jak na razie dużo  lepiej wygląda to w domu
Pozdrawiam całą ekipę FAR-owską  w tym miejscu ... :) 

Cieszycie się  że już wiosna nadchodzi ?  Nawet nie wiecie jak mnie to bardzo raduje :) w końcu będę  się czeskiej spotykać z moimi dziewczynami  i w dodatku będziemy mogły wychodzić na spacerki ... :) ech już nie mogę się doczekać   gdyż strasznie lubię ten czas  ze słońcem a jeszcze bez upałów  ...:)

Jeśli chodzi o rehabilitacyjne  sprawy to od zeszłego tygodnia również po przerwie  zaczęłam pracować nad formą   i kondycją z Asią i muszę Wam powiedzieć iż  bałam się  że będzie dużo  gorzej ze mną ... :)

Pozdrawiam Wasza Ewela
P..S.  Proszę Was  bardzo pamiętajcie  o 1% podatku bo to bardzo istotna sprawa dla mnie i moich efektów w   rehabilitacji.

KLIKNIJ TUTAJ

Brak komentarzy: