wtorek, 19 września 2017

Witam Wszystkich bardzo ciepło po dłuższej chwili mojej nieobecności...

Wiem wiem powtarzam to już któryś raz z kolei ale muszę napisać Niestety ponownie bardzo ale to bardzo przepraszam wszystkich moich czytelników za tak długą nieobecność i teraz już naprawdę obiecuję poprawę.  . .
Pozwólcie jednak w tym poście jeszcze nie będzie o mnie lecz o bardzo ważnej sprawie dla mnie. . .  O moich perypetiach napiszę w następnym poście ponieważ muszę sobie to wszystko poukładać w logiczną całość a póki co nie mam do tego głowy. . .

Mam do Was ogromną prośbę o udostępnienie apelu Kacpra. . .
Znam Go osobiście... Kacper mieszka w Tarnowie
 
Kacper  jest kochanym silnym nastolatkiem który bardzo kocha życie i bardzo pragnie żyć...
Normalnie żyć...
Kto może to bardzo proszę razem z Kacperkiem i Jego Rodzicami o pomoc bo 2  listopada Kacper ma mieć operację ...
Sms o Treści S7260  na numer 72365
P.S. Proszę bardzo udostępniajcie i pomagajcie...
Ja sama potrzebuję na rehabilitację ale ja przeżyję bez. On nie przeżyje bez operacji...
Ratujmy Kacpra...

Pomóżmy Kacprowi

Brak komentarzy: